Rapid Bratislava

Sústredenie - Skalka 2014

LETNÉ  SÚSTREDENIE  SKALKA  PRI  KREMNICI  2014
12. júl (sobota)  –  19. júl (sobota) 2014

Sobota, 19.júla Na záver sústredenia sme ráno nevynechali ranný beh a rozcvičku. Po nich sme si dali rýchle raňajky a potom sa pustili do balenia vecí. Rodičia pomaly prichádzali a my sme sa na rok rozlúčili so Skalkou. Ďakujeme všetkým, ktorí sa podieľali na organizácii sústredenia, no hlavne p.trénerovi Longovi. Veríme, že o rok sa na Skalke stretneme opäť.

Piatok, 18.júla Ráno takmer pršalo, ale aj tak sme pekne stihli rozcvičku a videli sme vyhliadku na Banskú Bystricu a panorámu Nízkych Tatier. Po raňajkách sme sa rozdelili na dve skupiny, starší mali tréning "cross fit" a mladší preteky a naháňačky na lúke. Tréning sme stihli presne s dažďom, ktorý sa spustil hneď ako sme docvičili a prišli na chatu. Obedňajšia prestávka prišla vhod na regeneráciu síl a po nej nás čakal posledný karatistický tréning, ktorý sme mali na lúke. Pred tréningom sme ešte urobili niekoľko spoločných fotiek na pamiatku a potom sme takmer dve hodiny trénovali karate. Na konci tréningu zhodnotil p.tréner Longa celé sústredenie, pochválil najšikovnejších, ale aj upozornil niektorých, ktorí budú musieť pridať. Večer nás čakalo vyhodnotenie bodovacej súťaže izieb, ako aj individuálne ocenenia pre najlepších z nás.

Štvrtok, 17.júla Dnes sme naskočili na klasický denný režim. Po rannej rozcvičke nasledovali raňajky a po nich kondičný tréning na lúke. Vybláznili sme sa dosýtosti, aj keď síl už ubúda, čo sa trochu prejavuje na našom nasadení a rýchlosti. Počasie dnes máme ako cez kopír, ráno a doobeda nádherne slnečno, na obed sa rozpršalo a tak sme tréning karate absolvovali v telocvični. Večer sme boli na lúke, kde sme hrali rôzne loptové hry a niektorí hrali "vojnu".

Sustredenie Skalka 2014 TJ Rapid Bratislava

Streda, 16.júla Streda je zvyčajne oddychovým dňom, a platilo to aj o tohtoročnom sústredení. Vypustili sme denné tréningy a namiesto nich sme sa venovali iným aktivitám. Ráno sme si síce odbehli tradičnú porciu kilometrov, no potom sme doobeda namiesto atletiky išli na turistickú prechádzku. Tento rok nás tréneri zaviedli na skokanský mostík nad lyžiarskym strediskom na Králikoch, odkiaľ sme vyšli naspäť na Skalku. Obed sme stihli práve včas. Poobede nám plány skrížila krátka búrka, takže sme zbieranie čučoriedok museli ponusúť na neskôr. Čas sme však využili na upratovanie izieb, kedže sa bodoval poriadok na izbách. Večer nás čaká karneval a tak sme čas venovali aj príprave masiek. Karneval a po ňom nasledujúca diskotéka sa vydarili, veď si stačí pozrieť fotky.

Utorok, 15.júla Utorkové ráno bolo zaliate slnkom a na pomery na Skalke bolo aj príjemne teplo. O to lepšie sa nám behalo a trénovalo na lúke. Po obede sa síce rozpršalo, ale v tom čase sme mali ďalšiu súťaž v kreslení na tému ako sa staréme o zuby. Poobedný tréning sme mali v telocvični a večer sme sa vybrali stavať bunkre v lese. Päť skupín postavilo bunkre, v ktorých by sa dalo bez problémov prežiť noc, no my sme radšej išli späť do chaty, kde sme si vypočuli rozprávku na dobrú noc a po nej sme sa uložili do postelí.

Sustredenie Sklaka 2014 TJ Rapid Bratislava

Pondelok, 14.júla Náš tretí deň na Skalke začal opäť ranným behom, ktorý sa však dnes zdal ľahší ako ten prvý, včerajší. Po raňajkách nám obodovali izby a čakala nás doobedná atletika. Atletické tréningy boli rozdelené na dve skupiny. Mladší sa viac venovali hrám a pretekom, starších dnes čakali mimo iného aj šprinty do kopca. Pomaly sa začína dostavovať "svalovica", ale to nás neprekvapuje. Poobedný program dnes nebol len o oddychu a karatistickom tréningu, ale aj o súťaži v kreslení. Víťazov takmer v tucte kategórií sme odmenili sladkými odmenami a po tréningu karate, ktorý musel byť kôli zlému počasiu v telovcični, sme ešte hľadali po lese ukryté balíky so sladkosťami. To už bolo opäť slenčno, takže sme si v lese pochutili aj na výborných čočoriedkach.

Nedeľa, 13.júla Dnes nám opäť celý deň prialo počasie. Budíček o 7.00 mnohí ani nepotrebovali, pretože už boli dávno hore. Ešte pred raňajkami sme si dali krátku rannú rozcvičku a boli sme si aj zabehať. Potom sme sa umyli a naraňajkovali. Doobeda sme na lúke mali atletický tréning, potom obed a poobede krátky oddych pred tréningom karate. Na karatistickom tréningu síce dvoch bojovníkov uštipla včela, no naše tety zdravotníčky zvládli všetko na jednotku. Chutná večera nás nabila opäť energiou, ktorú sme spotrebovali pri večerných hrách. Na záver dňa nás čakalo sledovanie finále futbalových majstrovstiev sveta.

Sobota, 12.júla Od soboty 12.júla začalo letné tréningové sústredenie Oddielu karate TJ Rapid Bratislava. Skalka nás privítala krásnym, teplým počasím, ktoré sme hneď využili na krátky atletický tréning spojený s loptovými hrami. Po večeri sme opäť išli na lúku, kde sme sa rozdelili na niekoľko skupín - futbalisti, bojovníci a výletníci. Každá skupina mala svoj program takmer až do zotmenia. Od zajtra nás čaká plná záťaž!